28 jul

Vacature: NewsLab zoekt leukste stagiair van Nederland

Wat?
Wil jij ontdekken wat PR precies inhoudt? Meewerken aan projecten voor klanten als Coca-Cola, Center Parcs, ABN-AMRO en Jumbo? En alles leren over media, marketing en corporate communicatie? NewsLab, het PR-bureau zonder blabla, is op zoek naar de leukste stagiair van Nederland.

Waar?
Bij PR-bureau NewsLab werken gedreven professionals die gek zijn op PR en media. Een mooie mix van mensen met uiteenlopende vaardigheden in strategie, creatie, tekst en met oog voor detail. Wat ons bindt, is nieuwsgierigheid. Naar onze klanten, wat hen beweegt, naar hun markt, naar ons eigen vakgebied en alles wat daarin gebeurt. PR-bureau NewsLab is gevestigd in de markante A-Factorij in Amsterdam.

Werkzaamheden?
We hebben een plek vrij voor een enthousiaste toekomstige PR-adviseur, die graag de handen uit de mouwen steekt. Zo ga je ons helpen met het ontwikkelen van creatieve concepten en het opstellen van medialijsten, werk je mee aan persmailings, het versturen van persberichten en monitoring van publicaties. Je legt contacten met journalisten, influencers, bloggers, vloggers en leert alles over het Nederlandse medialandschap.

Eisen?
Onze ideale stagiair:

• volgt een opleiding Communicatie/Media op hbo/wo niveau
• is dol op PR, media en kan ons ook alles vertellen over social
• schrijft en spreekt vloeiend Nederlands en Engels
• is enthousiast, nauwkeurig en stressbestendig
• heeft een rijbewijs B
• en is de leukste van Nederland

Periode?
Wij zijn op zoek naar een stagiair vanaf december 2017.

Interesse?
Stuur ons je cv met pasfoto en een motivatie waarom jij de leukste stagiair van Nederland bent, waarom PR en hoe je NewsLab kan versterken. Mail dit naar hans.ekhart@newslab.nl.

22 mrt

Burgemeester Aboutaleb op bezoek bij Coca-Cola in Rotterdam

Coca-Cola is een multinational, maar wel één met een lokale wortels: vanuit het hoofdkantoor in Rotterdam alleen al werken zo’n 300 mensen. De onderneming staat middenin de samenleving en ondersteunt diverse Rotterdamse initiatieven, zoals Excelsior4All en JINC. Reden genoeg dus voor Burgemeester Ahmed Aboutaleb om een werkbezoek te brengen aan de mensen achter Coca-Cola in Nederland.

Lees meer

08 mrt

Swinckels en Morgan Freeman brengen een ode aan intuïtie

Luister naar je inner voice. Net als de familie Swinkels toen ze Swinckels superior pilsener brouwden. Dat is de boodschap van Morgan Freeman in de nieuwe commercial van Swinckels’. De bierbrouwer bundelde zijn krachten met de wereldster ter ere van de introductie van Swinckels’ superior pilsener in het retailkanaal. Het premium pils maakt na tien jaar de stap van horeca naar retail en wordt daarmee het meest verfijnde pils in het reguliere pilsener-segment.
Lees meer

07 mrt

Univé: geen vangnet bij ziekte groot risico zzp-ers

Ruim twee derde van de zzp-ers heeft geen vangnet bij ziekte of ongevallen. Bestaande inkomensverzekeringen zijn te ingewikkeld en te duur voor ze. Univé trekt zich dat aan en ontwikkelde daarom samen met zzp’ers een flexibele inkomensverzekering voor alle zzp tot 45 jaar. Dus ook voor bouwvakkers, zorgverleners en anderen ‘zware’ beroepen. De nieuwe verzekering wordt vandaag als pilot gelanceerd.
Lees meer

03 mrt

Bavaria zet in op laag alcoholisch bier met Bavaria 3.3

Bavaria introduceert Bavaria 3.3. Een nieuw, smaakvol lager bier met minder alcohol. Met Bavaria 3.3 maakt de grootste onafhankelijke familiebrouwerij ter wereld de weg vrij voor smaakvolle bieren met een lager alcoholpercentage. Zo spelen de bierbrouwers uit Lieshout in op de trend dat consumenten bewuster genieten en verantwoord omgaan met alcohol. Het heldere, lichtblonde bier combineert een authentieke smaak met een alcoholpercentage van 3,3 procent.
Lees meer