08 mrt

Swinckels en Morgan Freeman brengen een ode aan intuïtie

Luister naar je inner voice. Net als de familie Swinkels toen ze Swinckels superior pilsener brouwden. Dat is de boodschap van Morgan Freeman in de nieuwe commercial van Swinckels’. De bierbrouwer bundelde zijn krachten met de wereldster ter ere van de introductie van Swinckels’ superior pilsener in het retailkanaal. Het premium pils maakt na tien jaar de stap van horeca naar retail en wordt daarmee het meest verfijnde pils in het reguliere pilsener-segment.
Lees meer

07 mrt

Univé: geen vangnet bij ziekte groot risico zzp-ers

Ruim twee derde van de zzp-ers heeft geen vangnet bij ziekte of ongevallen. Bestaande inkomensverzekeringen zijn te ingewikkeld en te duur voor ze. Univé trekt zich dat aan en ontwikkelde daarom samen met zzp’ers een flexibele inkomensverzekering voor alle zzp tot 45 jaar. Dus ook voor bouwvakkers, zorgverleners en anderen ‘zware’ beroepen. De nieuwe verzekering wordt vandaag als pilot gelanceerd.
Lees meer

03 mrt

Bavaria zet in op laag alcoholisch bier met Bavaria 3.3

Bavaria introduceert Bavaria 3.3. Een nieuw, smaakvol lager bier met minder alcohol. Met Bavaria 3.3 maakt de grootste onafhankelijke familiebrouwerij ter wereld de weg vrij voor smaakvolle bieren met een lager alcoholpercentage. Zo spelen de bierbrouwers uit Lieshout in op de trend dat consumenten bewuster genieten en verantwoord omgaan met alcohol. Het heldere, lichtblonde bier combineert een authentieke smaak met een alcoholpercentage van 3,3 procent.
Lees meer

01 mrt

Twee nieuwe smaken voor Coca-Cola zero sugar: lemon en vanilla

Het gaat goed met Coca-Cola zero sugar. De vraag naar het calorievrije drankje groeit sterk sinds de succesvolle introductiecampagne van najaar 2016. De smaak van de vernieuwde Coca-Cola zero sugar lijkt nog meer op de klassieke Coca-Cola en is door de consument goed ontvangen. Om nóg meer keuze te bieden, lanceert Coca-Cola de calorievrije drank nu in twee nieuwe smaken: Lemon en Vanilla.

Lees meer

16 feb

Blog: Less is more – succesvolle short copy schrijven

“Ik schrijf je een lange brief, want ik heb geen tijd voor een korte.” Een beroemde uitspraak van de bekende wetenschapper Blaise Pascal. Hij schreef dit in 1657, enkele jaren nadat hij de Wet van Pascal had ontwikkeld. Ja, precies, die Pascal, van druk en vloeistoffen. De beste man had niet alleen een waanzinnig wis- en natuurkundig inzicht, maar filosofeerde er ook vrolijk op los. En wat betreft deze uitspraak: ik ben het volledig met hem eens.
Lees meer