11 jan

Center Parcs terug van weggeweest bij NewsLab

Center Parcs keert terug bij NewsLab. Dat is een belangrijke mijlpaal voor het Amsterdamse PR-bureau. Toen Newslab tien jaar geleden werd opgericht, was de vakantieparkenexploitant namelijk één van haar eerste klanten.

Na een adempauze van enkele jaren doet Center Parcs opnieuw een beroep op NewsLab, dat verantwoordelijk wordt voor alle PR-activiteiten in de Nederlandse markt.

Geïntegreerde aanpak Center Parcs

NewsLab gaat invulling geven aan de Nederlandse PR-strategie van de vakantieparkenexploitant en doet dit op basis van een geïntegreerde aanpak, waarbij de verschillende communicatiedisciplines met elkaar samenwerken. “We hebben voor NewsLab gekozen vanwege haar ruime ervaring met en geloof in de kracht van geïntegreerde communicatietrajecten. Bovendien delen we een geschiedenis met elkaar. NewsLab was betrokken bij verschillende ontwikkelingen die Center Parcs heeft doorgemaakt en kent ons merk door en door. We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat NewsLab een waardevolle bijdrage gaat leveren aan onze PR-activiteiten, van strategie tot en met executie”, vertelt Jackie van Buuren, PR Officer Nederland & België van Center Parcs.

Internationale speler met Nederlandse wortels

Bij NewsLab zijn Isabelle Los (senior adviseur en MT-lid), Melanie Hoen (adviseur) en Susanne van den Bergen (junior adviseur) verantwoordelijk voor het account. “Het voelt als thuiskomen om weer voor Center Parcs te mogen werken, zeker omdat zij vlak na onze oprichting, ruim tien jaar geleden, één van onze eerste klanten was. Door de jaren heen hebben we veel kennis opgebouwd van de organisatie en samengewerkt aan bijzondere projecten”, vertelt Isabelle Los. “Het is een prachtig merk met Nederlandse roots en we zijn er trots op dat zij opnieuw met Newslab in zee gaat.”