16 apr

SABRE Award nominatie voor NewsLab

Vandaag maakte de Holmes Report bekend welke campagnes genomineerd zijn voor een SABRE award. KAAN’S STREAM STORE, onze campagne voor ABN AMRO in samenwerking met Buutvrij, This Page Amsterdam en UM, is genomineerd voor een SABRE in de categorie Business to Business. Een mooie erkenning voor ons werk, onze klant en onze partnerbureaus. En een resultaat waar we als team erg trots op zijn!

Over de case

Met deze campagne wilde ABN AMRO laten zien dat een omnichannel aanpak de ‘way forward’ kan zijn voor kleine winkeliers in Nederland. Daarom werd er een experiment opgezet: KAAN’S STREAM STORE. De eerste livestream winkel ter wereld waarin het gemak van online shoppen gecombineerd wordt met het persoonlijke en authentieke karakter van een echte kaasboer. De store werd een doorslaand (internationaal) succes! NewsLab was verantwoordelijk voor alle communicatie rondom dit project. Wil je meer zien en weten over de case? Klik dan hier voor de case video.

 

De Sabre Awards EMEA worden uitgereikt op 23 mei in Amsterdam. Een overzicht van alle finalisten is te vinden op de site van de Holmes Report.