Pop-up store in Spanje

Costa del Kruidvat

Uit onderzoek blijkt dat 44% van de Nederlandse vrouwen hun favoriete producten missen als ze op vakantie gaan. Daarom opende Kruidvat in de zomer een pop-up store aan de Costa Brava in de onder Nederlanders geliefde badplaats Palamós. Bij de opening van een oer-Hollandse winkel, hoort een opening met een Hollands tintje! Daarom reisden Dries en Dave Roelvink af naar Spanje om de winkel officieel te openen en het eerste half uur plaats te nemen achter de kassa. NewsLab was verantwoordelijk voor de productie van het openingsevent en alle bijbehorende PR-activiteiten. We nodigden Nederlandse pers uit om af te reizen naar Spanje, zetten een Facebook-livestream op en informeerden alle Nederlanders in de omgeving over de winkel. Drie kwartier voor de opening stonden Nederlanders rijen dik opgesteld om hun vertrouwde Kruidvat-producten te kopen bij de Roelvinkjes. Dit mooie event resulteerde in een mediawaarde van 435K, 397 publicaties, 144K views op Facebook en een totaal bereik van 1,6 miljoen.

KLANT

Kruidvat

DIENSTEN

Brand PR, Social, Events

JAAR

2018

onze cases
PR is Mensenwerk