Thought leadership De Hypotheker

Als grootste onafhankelijke hypotheekadviesketen van Nederland heeft De Hypotheker veel kennis van de woningmarkt, maar De Hypotheker is zeker niet de enige nieuwsbron als het gaat om woningmarktnieuws. En dus zijn we, om de autoriteitspositie van De Hypotheker te (her)claimen, eind 2015 begonnen met het combineren van de inhoudelijke vakkennis van De Hypotheker en de onderbuikgevoelens van de (potentiële) huizenkoper: De Hypotheekindex was geboren.

Autoriteit claimen

Dit kwartaalrapport ging begin 2016 live met een begeleidend persbericht en het resultaat mocht er zijn: ruim 50 landelijke en regionale publicaties. De Hypotheker creëert daarmee een positie waarin zij op structurele basis haar visie vanuit een expertrol kan laten zien. Om die autoriteitspositie nog meer te claimen brengen we meerdere keren per maand hypotheeknieuws naar de media: Wat zijn je opties als je als zelfstandige een huis wilt kopen? Wat moet je als senior weten over de laatste renteontwikkelingen? Hoe financier je het verduurzamen van je koopwoning?

Meer concurrentie

Intussen is het aantal nieuwsconcurrenten in de loop der jaren flink toegenomen. Dit maakt het werken voor een klant als De Hypotheker super uitdagend, want hoe winnen we steeds weer die ‘nieuws wedloop’? Door elk kwartaal een relevante en inhoudelijke koppeling tussen kennis, data en actualiteit te maken. Zo brengen we de Hypotheker met waardevolle informatie letterlijk naar de mensen toe.

KLANT

De Hypotheker

DIENSTEN

Corporate PR, Mediarelaties

JAAR

2015 - heden

onze cases
PR is Mensenwerk