
Interesse om kennis te maken? Bel vooral, we horen graag van je!

Stuur ons een bericht of bel ons en we
nemen contact met je op!
Interesse om kennis te maken?
We horen graag van je!
Algemeen
+31(0)6 5236 6767
info@newslab.nl
Pilotenstraat 39
1059 CH Amsterdam

Namens Canon waren wij verantwoordelijk voor de PR rondom World Unseen, een unieke expositie die samen met het Oogfonds naar Nederland is gebracht. 📸 Deze tentoonstelling maakt fotografie tastbaar voor blinden en slechtzienden, terwijl ziende bezoekers kunnen ervaren hoe het is om met een visuele beperking te leven.
Gisteren kregen een aantal van onze perscontacten een exclusieve preview van de tentoonstelling in het CODA Cultuurhuis in Apeldoorn. Zij verkenden samen met fotografen Humberto Tan en Lieve Blancquaert, wiens werken deel uitmaken van World Unseen, als eersten de expositie.
Met reliëfprints, audiodescriptie en braille wordt elk beeld op een geheel nieuwe manier toegankelijk gemaakt. Vandaag, op World Sight Day, opent de expositie officieel en vanaf 11 oktober is deze gratis te bezoeken. Een bijzondere ervaring die de wereld van fotografie voor iedereen dichterbij brengt. ♥️
Fotocredits: @anthonyvanstratum

Namens Canon waren wij verantwoordelijk voor de PR rondom World Unseen, een unieke expositie die samen met het Oogfonds naar Nederland is gebracht. 📸 Deze tentoonstelling maakt fotografie tastbaar voor blinden en slechtzienden, terwijl ziende bezoekers kunnen ervaren hoe het is om met een visuele beperking te leven.
Gisteren kregen een aantal van onze perscontacten een exclusieve preview van de tentoonstelling in het CODA Cultuurhuis in Apeldoorn. Zij verkenden samen met fotografen Humberto Tan en Lieve Blancquaert, wiens werken deel uitmaken van World Unseen, als eersten de expositie.
Met reliëfprints, audiodescriptie en braille wordt elk beeld op een geheel nieuwe manier toegankelijk gemaakt. Vandaag, op World Sight Day, opent de expositie officieel en vanaf 11 oktober is deze gratis te bezoeken. Een bijzondere ervaring die de wereld van fotografie voor iedereen dichterbij brengt. ♥️
Fotocredits: @anthonyvanstratum
💫 Welkom Sander 💫
Per 1 september is Sander van de Vooren gestart bij NewsLab als aanvoerder van ons corporate team! Met zijn jarenlange ervaring in corporate communicatie, brengt hij veel kennis met zich mee. We zijn blij dat hij ons team komt versterken!
Benieuwd naar zijn verhaal? Lees meer in zijn kennismakingsblog op onze website.
#ditisnewslab

💫 Welkom Sander 💫
Per 1 september is Sander van de Vooren gestart bij NewsLab als aanvoerder van ons corporate team! Met zijn jarenlange ervaring in corporate communicatie, brengt hij veel kennis met zich mee. We zijn blij dat hij ons team komt versterken!
Benieuwd naar zijn verhaal? Lees meer in zijn kennismakingsblog op onze website.
#ditisnewslab
🏁 Afgelopen weekend waren we erbij tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix®️ op Circuit Zandvoort! 🚦 Samen met Max Verstappen en Heineken Nederland brachten we een belangrijke boodschap: “When You Drive, Never Drink.” De beste bestuurder drinkt niet, tenzij het 0.0 is! 🍻
Tijdens een persevent op donderdag trapte Max Verstappen de Player 0.0 online game competitie af. Hij ging in gesprek met o.a. Hélène Hendriks over veilig verkeer en zijn rol als ambassadeur van deze campagne. Daarna zette hij meteen de toon met een mooie score in de game! 🎮🏎️
De Player 0.0 competitie is een speelse maar serieuze reminder om altijd veilig de weg op te gaan. Want uit onderzoek blijkt dat het nog steeds hard nodig is. We zien gelukkig ook positieve veranderingen: steeds meer mensen kiezen bewust voor 0.0 als ze nog de weg op moeten.
🙌 📸: @setvexy #DutchGP #WhenYouDriveNeverDrink #Formula1 #Player00

🏁 Afgelopen weekend waren we erbij tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix®️ op Circuit Zandvoort! 🚦 Samen met Max Verstappen en Heineken Nederland brachten we een belangrijke boodschap: “When You Drive, Never Drink.” De beste bestuurder drinkt niet, tenzij het 0.0 is! 🍻
Tijdens een persevent op donderdag trapte Max Verstappen de Player 0.0 online game competitie af. Hij ging in gesprek met o.a. Hélène Hendriks over veilig verkeer en zijn rol als ambassadeur van deze campagne. Daarna zette hij meteen de toon met een mooie score in de game! 🎮🏎️
De Player 0.0 competitie is een speelse maar serieuze reminder om altijd veilig de weg op te gaan. Want uit onderzoek blijkt dat het nog steeds hard nodig is. We zien gelukkig ook positieve veranderingen: steeds meer mensen kiezen bewust voor 0.0 als ze nog de weg op moeten.
🙌 📸: @setvexy #DutchGP #WhenYouDriveNeverDrink #Formula1 #Player00
Maak kennis met Veerle, onze kersverse Corporate Senior PR Manager! 💫
Haar veelzijdige achtergrond – van Cosmopolitan & ELLE tot haar tijd bij RTL – heeft haar een schat aan ervaring opgeleverd die ze nu bij ons gaat inzetten.
Zij gaat aan de slag binnen het Corporate PR team voor klanten zoals Vreugdenhil, Atos en Kiwa.
Naast veel ervaring, brengt Veerle ook veel gezelligheid met zich mee en dat vinden wij natuurlijk helemaal #veerliedepeerlie 💕
Lees meer over Veerle in haar blog op onze website!
#ditisnewslab

Maak kennis met Veerle, onze kersverse Corporate Senior PR Manager! 💫
Haar veelzijdige achtergrond – van Cosmopolitan & ELLE tot haar tijd bij RTL – heeft haar een schat aan ervaring opgeleverd die ze nu bij ons gaat inzetten.
Zij gaat aan de slag binnen het Corporate PR team voor klanten zoals Vreugdenhil, Atos en Kiwa.
Naast veel ervaring, brengt Veerle ook veel gezelligheid met zich mee en dat vinden wij natuurlijk helemaal #veerliedepeerlie 💕
Lees meer over Veerle in haar blog op onze website!
#ditisnewslab
Op een warme zomerdag (die hadden we echt eind juni 😉) werden na 7 jaar afwezigheid de Dutch PR Awards georganiseerd door @marketingreport_nl
Mooi dat er na zoveel jaar weer een evenement is waar het PR-vak wordt gevierd en waar vakgenoten bij elkaar komen in een feestelijke setting. 🌞
NewsLab viel ook in de prijzen! We gingen naar huis met de award ‘PR-stunt van het jaar’ voor Het Staatsloterij NK Klunen. Een ode aan de Tocht der Tochten die we samen met onze vrienden van @houseofsportsnl afgelopen februari in Sneek hebben neergezet. Een mooie bekroning voor dit oer-Hollandse evenement waarbij @staatsloterij een eerbetoon bracht aan de legendarische Elfstedentocht en waarbij oude tijden herleefden en nieuwe generaties een stukje van dit unieke, cultureel erfgoed konden ervaren.
Naast deze mooie prijs zijn ook 4 van onze collega’s - Talitha, Isabelle, Bryan en Stefan - opgenomen in de PR100. En waren we ook heel trots om veel van onze klanten in die lijst terug te zien, het is een voorrecht om met zoveel getalenteerde PR-mensen te werken! ♥️
#ditisnewslab #pragency

Op een warme zomerdag (die hadden we echt eind juni 😉) werden na 7 jaar afwezigheid de Dutch PR Awards georganiseerd door @marketingreport_nl
Mooi dat er na zoveel jaar weer een evenement is waar het PR-vak wordt gevierd en waar vakgenoten bij elkaar komen in een feestelijke setting. 🌞
NewsLab viel ook in de prijzen! We gingen naar huis met de award ‘PR-stunt van het jaar’ voor Het Staatsloterij NK Klunen. Een ode aan de Tocht der Tochten die we samen met onze vrienden van @houseofsportsnl afgelopen februari in Sneek hebben neergezet. Een mooie bekroning voor dit oer-Hollandse evenement waarbij @staatsloterij een eerbetoon bracht aan de legendarische Elfstedentocht en waarbij oude tijden herleefden en nieuwe generaties een stukje van dit unieke, cultureel erfgoed konden ervaren.
Naast deze mooie prijs zijn ook 4 van onze collega’s - Talitha, Isabelle, Bryan en Stefan - opgenomen in de PR100. En waren we ook heel trots om veel van onze klanten in die lijst terug te zien, het is een voorrecht om met zoveel getalenteerde PR-mensen te werken! ♥️
#ditisnewslab #pragency
Genieten van de natuur met alleen het geluid van klotsende golven om je heen? Dat doe je op de gloednieuwe LUMEN E10: de eerste elektrische boot die is ontworpen voor een zo geruisloos mogelijke vaarbeleving. Deze 10 meter lange dagboot is het resultaat van een samenwerking tussen JR Yachts en Mulder Design. Bij NewsLab mochten we de PR rondom de lancering verzorgen. 🚤
Tijdens het lanceringsevent bij de Koninklijke Yacht Club Muiden mochten genodigden als allereerste de stille kracht van de LUMEN E10 ervaren, wat een heerlijk tochtje in de stralende zon opleverde. 🌞
Wil jij ook aan boord stappen van deze innovatie op het water? Dat kan! Er worden verschillende proefvaarten georganiseerd op de volgende locaties (14.00 - 20.00 uur):
📍 9 juli - KOMPAS, Loosdrecht
📍 10 juli - Harbour Club, Vinkeveen
📍 12 juli - Harbour Club, Amsterdam Zuid
📍 14 juli - Culinaire Tour, De Kaag
📍 15 juli - On the Rock, Westeinder - Aalsmeer
📍 18-20 juli - Kaag Sociëteit, Kaag week
Aanmelden kan via: (www.lumenyachts.com)
#ditisnewslab #pragency

Genieten van de natuur met alleen het geluid van klotsende golven om je heen? Dat doe je op de gloednieuwe LUMEN E10: de eerste elektrische boot die is ontworpen voor een zo geruisloos mogelijke vaarbeleving. Deze 10 meter lange dagboot is het resultaat van een samenwerking tussen JR Yachts en Mulder Design. Bij NewsLab mochten we de PR rondom de lancering verzorgen. 🚤
Tijdens het lanceringsevent bij de Koninklijke Yacht Club Muiden mochten genodigden als allereerste de stille kracht van de LUMEN E10 ervaren, wat een heerlijk tochtje in de stralende zon opleverde. 🌞
Wil jij ook aan boord stappen van deze innovatie op het water? Dat kan! Er worden verschillende proefvaarten georganiseerd op de volgende locaties (14.00 - 20.00 uur):
📍 9 juli - KOMPAS, Loosdrecht
📍 10 juli - Harbour Club, Vinkeveen
📍 12 juli - Harbour Club, Amsterdam Zuid
📍 14 juli - Culinaire Tour, De Kaag
📍 15 juli - On the Rock, Westeinder - Aalsmeer
📍 18-20 juli - Kaag Sociëteit, Kaag week
Aanmelden kan via: (www.lumenyachts.com)
#ditisnewslab #pragency
🌟 Het eerste foodtruckfestival van Nederland voor honden is een feit! 🌟
@lilyskitchenpetfood is een toonaangevend merk op het gebied van biologisch en natuurlijk dierenvoer. Om baasjes en honden het merk zelf te laten ervaren, bedachten wij dit foodtruckfestival speciaal voor honden; van concept tot aan executie! Dit bijzondere festival, ter kennismaking met Lily’s Kitchen, bracht media, (dog)influencers en voorbijgangers samen voor een dag vol plezier.
🐶 Puppiccino’s, pup-parazzi en foodtrucks speciaal voor honden, en nog veel meer leuk entertainment zorgden voor PAWesome momenten.
Foto’s zijn gemaakt door: @studio.noek
Styling: @funkitup_eventstyling

🌟 Het eerste foodtruckfestival van Nederland voor honden is een feit! 🌟
@lilyskitchenpetfood is een toonaangevend merk op het gebied van biologisch en natuurlijk dierenvoer. Om baasjes en honden het merk zelf te laten ervaren, bedachten wij dit foodtruckfestival speciaal voor honden; van concept tot aan executie! Dit bijzondere festival, ter kennismaking met Lily’s Kitchen, bracht media, (dog)influencers en voorbijgangers samen voor een dag vol plezier.
🐶 Puppiccino’s, pup-parazzi en foodtrucks speciaal voor honden, en nog veel meer leuk entertainment zorgden voor PAWesome momenten.
Foto’s zijn gemaakt door: @studio.noek
Styling: @funkitup_eventstyling
Maak kennis met onze nieuwe collega: Cathalijne Groen! ♥️
We zijn blij om aan te kondigen dat Cathalijne per 1 juni ons team is komen versterken! 🎉
Zij gaat aan de slag binnen het Brand PR team voor klanten zoals Heineken, Center Parcs en Tikkie.
Meer weten? Lees dan vooral haar blog op onze site! 📖

Maak kennis met onze nieuwe collega: Cathalijne Groen! ♥️
We zijn blij om aan te kondigen dat Cathalijne per 1 juni ons team is komen versterken! 🎉
Zij gaat aan de slag binnen het Brand PR team voor klanten zoals Heineken, Center Parcs en Tikkie.
Meer weten? Lees dan vooral haar blog op onze site! 📖