
Interesse om kennis te maken? Bel vooral, we horen graag van je!

Stuur ons een bericht of bel ons en we
nemen contact met je op!
Interesse om kennis te maken?
We horen graag van je!
Algemeen
+31(0)6 5236 6767
info@newslab.nl
Pilotenstraat 39
1059 CH Amsterdam

Purina PET Talks🐶🐱 Purina PET talks is een nieuwe videoserie waarin we de diepgaande huisdierexpertise van Nestlé Purina PetCare Europe delen.
Het was hoog tijd om weer de opnamestudio in te duiken samen met deze experts, presentator Daan van Leeuwen en de videografen van HELDEN 🎥 De onderwerpen van de nieuwe videoseries zijn nog even geheim dus stay tuned… de komende maanden zullen er nog meer video’s verschijnen op het YouTube account van Purina.
#purina #pettalks #pets #nestle #ditisnewslab #newslab

Purina PET Talks🐶🐱 Purina PET talks is een nieuwe videoserie waarin we de diepgaande huisdierexpertise van Nestlé Purina PetCare Europe delen.
Het was hoog tijd om weer de opnamestudio in te duiken samen met deze experts, presentator Daan van Leeuwen en de videografen van HELDEN 🎥 De onderwerpen van de nieuwe videoseries zijn nog even geheim dus stay tuned… de komende maanden zullen er nog meer video’s verschijnen op het YouTube account van Purina.
#purina #pettalks #pets #nestle #ditisnewslab #newslab
Welkom Femke Bouma! ✨ Ontmoet onze nieuwe stagiaire Femke, momenteel in haar 4e en laatste jaar van Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Ze voegt zich de komende tijd bij ons team, om meer over PR te leren en voert gelijktijdig een intern communicatieonderzoek uit. Haar frisse perspectief is precies wat ons team nodig heeft om onze merken nog sterker te maken. 💪
Femke zal zowel met team Brand als team Corporate werken en we kijken ernaar uit om van elkaar te leren! Wil je meer weten over Femke? Lees haar introblog op onze website, link in bio #ditisnewslab #newslab #prbureau

Welkom Femke Bouma! ✨ Ontmoet onze nieuwe stagiaire Femke, momenteel in haar 4e en laatste jaar van Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Ze voegt zich de komende tijd bij ons team, om meer over PR te leren en voert gelijktijdig een intern communicatieonderzoek uit. Haar frisse perspectief is precies wat ons team nodig heeft om onze merken nog sterker te maken. 💪
Femke zal zowel met team Brand als team Corporate werken en we kijken ernaar uit om van elkaar te leren! Wil je meer weten over Femke? Lees haar introblog op onze website, link in bio #ditisnewslab #newslab #prbureau
Ons kantoor heeft een make-over gekregen! Hier een glimp van onze gloednieuwe werkplek. We zijn er erg blij mee ♥️ Kom snel langs voor een kop koffie en natuurlijk de gezellige ambiance ☕️ 😉
#newoffice #ditisnewslab #newslab #przonderblabla

Ons kantoor heeft een make-over gekregen! Hier een glimp van onze gloednieuwe werkplek. We zijn er erg blij mee ♥️ Kom snel langs voor een kop koffie en natuurlijk de gezellige ambiance ☕️ 😉
#newoffice #ditisnewslab #newslab #przonderblabla
Nieuwe klanten, nieuwe kansen! 🌟 We zijn verheugd om aan te kondigen dat NewsLab is gekozen als het nieuwe PR-bureau voor zowel CCV als Zaptec. Ons Corporate team blijft groeien en is nu twee geweldige klanten rijker om onze expertise mee te delen.
🌍 CCV: Wereldwijde Betaalprovider van Nederlandse bodem
CCV, ooit begonnen als een Nederlands familiebedrijf in elektronische betaaldiensten, is nu een internationale speler in meer dan 25 landen. Samen zullen we werken aan het delen van haar visie op de toekomst van betalen en het vergroten van naamsbekendheid onder ondernemers en andere relevante doelgroepen. Hiervoor kunnen we putten uit onze creativiteit, veelzijdigheid en onze brede kennis van de betaalmarkt.
🔌 Zaptec: Aanjager van de Elektrificatie in de Europese Mobiliteitssector
Zaptec, een Noors technologiebedrijf gespecialiseerd in EV-laadoplossingen, heeft NewsLab gekozen als haar strategische PR-partner in de Benelux. We zijn trots om bij te dragen aan een thought leadership-traject en Zaptec’s expertise te delen over de snelgroeiende elektrische mobiliteitsmarkt.
Blijf ons volgen voor updates en verhalen van onze nieuwe klanten!
#NewsLab #DitIsNewsLab #CCV #Zaptec

Nieuwe klanten, nieuwe kansen! 🌟 We zijn verheugd om aan te kondigen dat NewsLab is gekozen als het nieuwe PR-bureau voor zowel CCV als Zaptec. Ons Corporate team blijft groeien en is nu twee geweldige klanten rijker om onze expertise mee te delen.
🌍 CCV: Wereldwijde Betaalprovider van Nederlandse bodem
CCV, ooit begonnen als een Nederlands familiebedrijf in elektronische betaaldiensten, is nu een internationale speler in meer dan 25 landen. Samen zullen we werken aan het delen van haar visie op de toekomst van betalen en het vergroten van naamsbekendheid onder ondernemers en andere relevante doelgroepen. Hiervoor kunnen we putten uit onze creativiteit, veelzijdigheid en onze brede kennis van de betaalmarkt.
🔌 Zaptec: Aanjager van de Elektrificatie in de Europese Mobiliteitssector
Zaptec, een Noors technologiebedrijf gespecialiseerd in EV-laadoplossingen, heeft NewsLab gekozen als haar strategische PR-partner in de Benelux. We zijn trots om bij te dragen aan een thought leadership-traject en Zaptec’s expertise te delen over de snelgroeiende elektrische mobiliteitsmarkt.
Blijf ons volgen voor updates en verhalen van onze nieuwe klanten!
#NewsLab #DitIsNewsLab #CCV #Zaptec
Fan of niet, je kon er dit weekend niet omheen: Max Verstappen won voor de 9e keer op rij tijdens de Formule 1! 🏎️ Een beetje regen kreeg de menigte niet klein – de polonaise op de tribune was op TV te zien en het gejuich was tot ver buiten Zandvoort te horen. Zo ook van onze teamgenoten @talithadirkzwager en @vivienne_benard, die voor @heinekennl betrokken waren bij het PR traject rond Player 0.0. De finales werden live in Zandvoort gespeeld en werden gewonnen door @floriswijers. Hij mag het opnemen in een internationale Sim-race tegen Max Verstappen himself, later dit jaar! Ook mag hij de titel van Player 0.0 dragen, een rol die bij ‘m past. Gefeliciteerd, Floris!
Beeld credits: @setvexy
#newwork #ditsnewslab #whenyoudriveneverdrink #player0.0 #formule1

Fan of niet, je kon er dit weekend niet omheen: Max Verstappen won voor de 9e keer op rij tijdens de Formule 1! 🏎️ Een beetje regen kreeg de menigte niet klein – de polonaise op de tribune was op TV te zien en het gejuich was tot ver buiten Zandvoort te horen. Zo ook van onze teamgenoten @talithadirkzwager en @vivienne_benard, die voor @heinekennl betrokken waren bij het PR traject rond Player 0.0. De finales werden live in Zandvoort gespeeld en werden gewonnen door @floriswijers. Hij mag het opnemen in een internationale Sim-race tegen Max Verstappen himself, later dit jaar! Ook mag hij de titel van Player 0.0 dragen, een rol die bij ‘m past. Gefeliciteerd, Floris!
Beeld credits: @setvexy
#newwork #ditsnewslab #whenyoudriveneverdrink #player0.0 #formule1
Ontdek het gaming-initiatief van Heineken, "Player 0.0", in aanloop naar de Heineken Dutch Grand Prix in augustus! 🏎️ Als onderdeel van de nieuwe "When You Drive, Never Drink" campagne, brengt het initiatief verantwoord alcoholgebruik in het verkeer onder de aandacht bij een jongere doelgroep.
In samenwerking met Heineken 0.0 ambassadeur Max Verstappen, biedt de competitie Formule 1 fans (18+) de unieke kans om zich letterlijk tot aan het circuit in Zandvoort te racen. 🏁🎮 De beste racers zullen eind augustus live op het Zandvoort Circuit strijden om de ultieme prijs: de internationale SIM-race finale later dit jaar tegen niemand minder dan Max Verstappen zelf!
Onlangs hebben we de competitie afgetrapt bij Racesquare Utrecht, waarbij F1-legende Mika Häkkinen en Gianni Vecchio van Team Redline (het SIM-raceteam van Max Verstappen) aanwezig waren. Ook media en influencers waren aanwezig en gingen zelf de uitdaging aan om een strakke tijd neer te zetten op `het circuit`.
#ditisnewslab #prbureau #campagnenieuws

Ontdek het gaming-initiatief van Heineken, "Player 0.0", in aanloop naar de Heineken Dutch Grand Prix in augustus! 🏎️ Als onderdeel van de nieuwe "When You Drive, Never Drink" campagne, brengt het initiatief verantwoord alcoholgebruik in het verkeer onder de aandacht bij een jongere doelgroep.
In samenwerking met Heineken 0.0 ambassadeur Max Verstappen, biedt de competitie Formule 1 fans (18+) de unieke kans om zich letterlijk tot aan het circuit in Zandvoort te racen. 🏁🎮 De beste racers zullen eind augustus live op het Zandvoort Circuit strijden om de ultieme prijs: de internationale SIM-race finale later dit jaar tegen niemand minder dan Max Verstappen zelf!
Onlangs hebben we de competitie afgetrapt bij Racesquare Utrecht, waarbij F1-legende Mika Häkkinen en Gianni Vecchio van Team Redline (het SIM-raceteam van Max Verstappen) aanwezig waren. Ook media en influencers waren aanwezig en gingen zelf de uitdaging aan om een strakke tijd neer te zetten op `het circuit`.
#ditisnewslab #prbureau #campagnenieuws
Heel leuk nieuws! 📣 We zijn ontzettend trots om aan te kondigen dat NewsLab is gekozen als het nieuwe PR-bureau van LG Electronics in de Benelux! 🎉 Met onze gedemonstreerde creativiteit, strategisch inzicht en persoonlijke klik hebben we de pitch gewonnen. Ons werk zal zich richten op mediarelaties, content creatie, Paid PR en influencer relaties. We are ready!
LG Electronics is een toonaangevende fabrikant van consumenten- en commerciële producten, waaronder tv`s, huishoudelijke apparaten, klimaatoplossingen, monitors, servicerobots en auto-onderdelen. We zullen ons richten op alle vier de bedrijfsonderdelen van LG: Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions en Business Solutions. Met de komst van LG voegen we een sterk elektronicamerk toe aan ons klantenportfolio. LG staat bekend om haar focus op innovatie en stevige groeiambitie. Samen met LG streven we naar nog neer zichtbaarheid in Nederland en België voor het merk.
Blijf ons volgen voor meer updates over deze samenwerking en de spannende campagnes die we in petto hebben voor LG Electronics! #NewsLabPR #ditisnewslab #LGElectronics

Heel leuk nieuws! 📣 We zijn ontzettend trots om aan te kondigen dat NewsLab is gekozen als het nieuwe PR-bureau van LG Electronics in de Benelux! 🎉 Met onze gedemonstreerde creativiteit, strategisch inzicht en persoonlijke klik hebben we de pitch gewonnen. Ons werk zal zich richten op mediarelaties, content creatie, Paid PR en influencer relaties. We are ready!
LG Electronics is een toonaangevende fabrikant van consumenten- en commerciële producten, waaronder tv`s, huishoudelijke apparaten, klimaatoplossingen, monitors, servicerobots en auto-onderdelen. We zullen ons richten op alle vier de bedrijfsonderdelen van LG: Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions en Business Solutions. Met de komst van LG voegen we een sterk elektronicamerk toe aan ons klantenportfolio. LG staat bekend om haar focus op innovatie en stevige groeiambitie. Samen met LG streven we naar nog neer zichtbaarheid in Nederland en België voor het merk.
Blijf ons volgen voor meer updates over deze samenwerking en de spannende campagnes die we in petto hebben voor LG Electronics! #NewsLabPR #ditisnewslab #LGElectronics
Vorige week organiseerden wij namens @mywunda.nl een sport-clinic in samenwerking met @wearesanctum ⛪️ In de Dominicus kerk werden gasten ontvangen met een “erwten-cappu” voordat zij vol energie konden beginnen aan de holistische work-out ☕️ De plantaardige dranken van WUNDA zijn rijk aan eiwit en een perfecte aanvulling voor een sportieve lifestyle!
Na het sporten was het tijd voor ontbijt gemaakt met het assortiment van @mywunda. Wij kijken terug op een gezellige en sportieve ochtend! 💙
#ditisnewslab #pragency

Vorige week organiseerden wij namens @mywunda.nl een sport-clinic in samenwerking met @wearesanctum ⛪️ In de Dominicus kerk werden gasten ontvangen met een “erwten-cappu” voordat zij vol energie konden beginnen aan de holistische work-out ☕️ De plantaardige dranken van WUNDA zijn rijk aan eiwit en een perfecte aanvulling voor een sportieve lifestyle!
Na het sporten was het tijd voor ontbijt gemaakt met het assortiment van @mywunda. Wij kijken terug op een gezellige en sportieve ochtend! 💙
#ditisnewslab #pragency