‘In the mood’ voor Kruidvat Eau de Toilettes
In het voorjaar van 2022 lanceerde Kruidvat drie nieuwe vegan geuren die zijn ontwikkeld op basis van MoodScience Technology. Deze methode is gebaseerd op formuleringen met een wetenschappelijk onderbouwde technologie die positieve emoties onderzoekt aan de hand van verschillende ingrediënten. Zo bevatten de nieuwe eau de toilettes van Kruidvat bewezen 'feel good'-ingrediënten die zorgen dat je je extra happy, nog relaxter of juist energieker voelt en die speciaal zijn gekozen om de geest te stimuleren. Met drie varianten - Relax, Energy en Happy - gaf NewsLab samen met Kruidvat en creatief bureau ZIJ&BLIJ invulling aan een bijzondere mailing.
In het pakket kregen redacteuren van alle grote magazines de drie geuren aangeboden. Door middel van een interactieve quiz - waarin zij moesten kiezen welke eigenschappen het beste bij hen passen - ontdekten ze of zij Happy, Energy of Relaxed waren. Vervolgens kregen de journalisten op basis van deze resultaten een pakket thuisgestuurd waarin het parfum zat dat het beste bij hun persoonlijkheid past.
KLANT
Kruidvat
DIENSTEN
Brand PR, Product PR
JAAR
2022