Pop-up store in Spanje

Costa del Kruidvat

Maar liefst 44 procent van de Nederlandse vrouwen mist haar favoriete Health & Beauty-producten als ze op vakantie gaat. Reden voor Kruidvat om in de zomer van 2018 de deuren te openen van een pop-up store in de populaire badplaats Palamós aan de Spaanse Costa Brava . Om de opening van deze oer-Hollandse winkel een Nederlands tintje te geven, reisden Dries en Dave Roelvink af naar Spanje om de winkel officieel te openen en het eerste half uur plaats te nemen achter de kassa.

NewsLab was verantwoordelijk voor de productie van dit feestelijke en zonovergoten event. We nodigden Nederlandse journalisten uit om af te reizen naar Spanje, lanceerden een livestream op Facebook en informeerden alle Nederlanders op de vakantiebestemming over deze tijdelijke Kruidvat winkel. Drie kwartier voor de opening stonden Nederlandse vakantiegangers rijen dik opgesteld om hun vertrouwde Kruidvat producten te kopen bij vader en zoon Roelvink. Het succesvolle event resulteerde in bijna vierhonderd publicaties en maar liefst 144.000 views op Facebook

KLANT

Kruidvat

DIENSTEN

Brand PR, Social, Events

JAAR

2018