Een creatief PR-bureau
PR is mensenwerk. Het verschil maak je met het juiste team. Het NewsLab team bestaat uit ervaren seniors en jong PR-talent. Een mooie mix van mensen met uiteenlopende vaardigheden in strategie, creatie, tekst, mediarelaties, influencer marketing en digital PR. Wat ons bindt, is nieuwsgierigheid. Naar onze klanten, hun markt, ons eigen vakgebied en alles wat daarin gebeurt. Ons team heeft ervaring in o.a. de sectoren Food & Drinks, Finance, Retail, Travel, Consumer Tech, Interieur en Entertainment. Binnen deze werelden vertellen we de verhalen van onze klanten via verschillende middelen. Bijvoorbeeld via mediarelaties, video content of influencer samenwerkingen.

Brand PR
PR voor producten en diensten, rechtstreeks op de consument gericht of indirect via social of traditionele media.

Influencer Campaigns
Wij geloven in onze influencer campagnes, waarin wij de beste match vinden tussen onze klanten en influencers. Zo creëren wij creatieve content en kiezen wij de juiste kanalen met de grootste impact om het verhaal te vertellen.

Events
Het begint altijd met een creatief concept waarna we de complete uitvoering op ons nemen of ondersteuning bieden. Zowel grote eventproducties als kleinschalige bijeenkomsten.

Corporate PR
PR voor organisaties: van het vertellen van verhalen tot reputatiemanagement. Hierbij richten we ons ook op issues- en crisisondersteuning om reputatieschade te voorkomen of te beperken. We bieden waar nodig directe ondersteuning.

Creatieve content
Ons content team creëert op een creatieve manier relevante content om de verhalen van onze klanten te vertellen. Zowel B2C als B2B. Soms rechtstreeks, andere keren in samenwerking met influencers of andere relevante afzenders. Denk aan video’s, blog posts, nieuwsbrieven, Instagram collabs, white papers en graphics.

Training
Trainingen in en workshops over o.a. omgang met de media, presentatietechnieken en hoe om te gaan met een crisis. Ook verzorgen we regelmatig inspiratiesessies voor onze klanten over de laatste ontwikkelingen in PR-land.

Storytelling
Het vertellen van een verhaal staat aan de basis van onze werkzaamheden. We zoeken binnen organisaties naar de beste verhalen en kiezen de juiste kanalen om het verhaal te vertellen.